Testimoni Mendapat Zuriat - Whatsapp 011-1450 3411

Testimoni Mendapat Zuriat - Whatsapp 011-1450 3411
Nama Pasangan :
MUZAKIR SAMSUDIN (38th) &
MAYA MARNI SARI (29th)
Latar Belakang :
Kami telah berumahtangga pd awal th 2014. Spt juga pasangan2 yg lain, kami juga menginginkn zuriat.. setelah setahun berlalu, kami belum dikurniakan rezeki utk menimang cahaya mata.
Tahun ke-2 berlalu begitu juga.. dan kami mula berusaha & mencari jln sambil tak putus asa terus berdoa semoga hajat kami utk mempunyai cahaya mata dimakbulkn Allah..
Pada tahun 2015, saya & isteri mula mengamalkn supplement. Ribuan ringgit telah kami belanjakan. Namun tiada kesan positif..
Akhirnya, pada awal bulan oktober 2016, alhamdulilah saya telah diperkenalkn dgn cellmaxx. Saya telah pergi dengar sendiri ceramah2 yg dismpikn oleh para doktor yg menerangkn ttg kelebihan cellmaxx. Makin hari saya & isteri semakin yakin utk terus mengamalkn cellmaxx.
Cara Kami minum Cellmaxx dan Hasilnya :
Pd minggu pertama, saya & isteri hnya minum 1 sachet sehari.
Bermula pd minggu ke2, kami mula minum 1 pg & 1 mlm. Syukur ahamdulilah, setelah lebih kurang 1 bulan kami mengamalkn cellmaxx secara berterusan, isteri saya telah lewat dtg bulan.
2 kali kami buat pemeriksaan sendiri menggunakan pregnancy test, kedua2nya menunjukkn results positif. Tapi kami masih belum yakin..
Setelah berjumpa doktor di KPMC Kajang, isteri saya disahkn mengandung dan ketika itu usia kandungan isteri saya adalah 3 minggu.. syukur alhamdulilah.. akhirnya doa & hajat kami dimakbulkn.. hnya Allah yg tau betapa gembiranya perasaan kami berdua setelah dianugerahkn rezeki ini..
Mohon rakan2 khususnya warga maxxima tolong doakan semoga kami berdua termasuk baby dlm kandungan sentiasa dlm perlindungan Allah..
Nasihat kami kpd rakan2 diluar sana yg mengalami masalah spt saya sblm ini, anda jgnlah cepat berputus asa.. telah byk yg saya dengar ramai pasangan telah berjaya mendpt zuriat setelah mengamalkan cellmaxx secara berterusan.. cellmaxx mempunyai byk keunikan & kelebihannya krn ia adalah sejenis tumbuhan semulajadi ciptaan Allah..
Dan skrg kami masih meneruskan amalan meminum cellmaxx setiap hari sebagai salah satu cara utk menjaga kesihatan & juga utk tujuan kesihatan bayi dlm kandungan..
Ini adalah foto yg diambil oleh pihak doktor di KPMC Kajang pada 19/1/17.
Expected Delivery Date (EDD) isteri saya adalah pada 31/7/17 spt foto dibawah
Share on Google Plus

About Kreativ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan:

Catat Ulasan