Maxxima Melangkau Sejarah Dengan CellMaxx - 01114503411


Ramai yang sebenarnya tidak tahu asal usul Maxxima. Pada tahun 2013 hasil dari kajian dan kerjasama dengan seorang saintis dari Jerman - Dr Peter Creamer saya menemui satu formula yang bakal merubah landskap penyakit degeneratif.
Setelah hampir satu tahun akhirnya pada 2014 saya perkenalkan satu produk yang menjadi revolusi kesihatan dan bualan orang iaitu CellMaxx. Pada peringkat awal tiada orang yang pandang dengan syarikat Maxxima dan CellMaxx dan tak kurang juga yg mengata dan memandang rendah pada saya.
Dengan berbekalkan sedikit modal dan impian yang besar saya mula menjelajah ke seluruh tanahair menceritakan tentang kehebatan CellMaxx. Saya bekerja tanpa mengambil sebarang gaji atau bermewah2 sebagai CEO. Saya lah kuli dan saya juga bos, saya yg pasang projector, buka laptop dan present. Saya bekerja 7 hari seminggu tanpa rehat sampai pernah pengsan dalam office. Saya buka office dan saya juga orang terakhir yang balik. Staff cuma 1 orang shj - Ainn Ryzal.
Pada waktu itu saya hanya nampak 1 perkara sahaja iaitu "Kejayaan". Pada penghujung tahun 2013 saya diperkenalkan oleh seseorang dengan seorang insan yang pada ketika itu juga sedang "nazak" mencari peluang, Allah swt pertemukan saya dengan @ Encik Zain Awang Lah. Dari situ lah bermula segala2nya dan Alhamdulillah satu kejayaan demi satu kejayaan kami capai dari office sewa satu tingkat sehinggalah saya berjaya membeli bangunan tersebut.
Apa yang anda nampak hari ini adalah 1% kejayaan Maxxima dan yang anda tidak nampak adalah 99% kepayahan saya membina Maxxima ke tahap ini. Segala perit maung saya pikul sendiri. Hari ini semua orang memandang tinggi pada Maxxima dan CellMaxx , dimana sahaja kita dengar orang memceritakan tentang kehebatan produk yang telah memberikan sebuah harapan baru pada pesakit dan bagaimana dengan platform ini juga ramai yang telah berjaya menjana pendapatan yang luarbiasa. Maxxima menjadi sebuah platfom untuk mereka yg ingin mengubah nasib dari biasa2 menjadi insan yg mempunyai kehidupan yang luarbiasa. Pada saya tidak ada perkara yang tidak mampu dicapai asalkan kita sanggup dan bersedia untuk meredah liku2 dan duri2 disepanjang perjalanan menuju ke puncak kejayaan.
Salam kejayaan dari saya untuk anda semua.
Untuk mendapatkan CellMaxx, Whatsapp 011-14503411


Share on Google Plus

About Kreativ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan:

Catat Ulasan