Cellmaxx Merupakan Makanan Penting Untuk Kesihatan Anda Hari Ini - 011 1450 3411

==========================
Berikut ialah  jawapan kenapa anda perlu minum Cellmaxx setiap hari :-
==========================

1. Berusia 25 tahun ke atas. Kerana pengeluaran stem sel anda semakin berkurang, akibatnya anda mudah diserang penyakit / sakit lambat sembuh.

2. Kanak-kanak / remaja yang sudah menghidap penyakit tertentu. Walaupun usia dibawah 25tahun.

3. Sudah pun menghidap 2-3 simptom penyakit berangkai dan tak mahu ia berlarutan dan mahu ianya cepat sembuh.

4. Setiap orang pasti mengalami kelemahan pada organ-organ tertentu, seperti sakit kaki, lutut, mudah demam, gastrik, masalah kulit dll. Cellmaxx membantu anda bebas dari ketidakselesaan ini.

5. Melambatkan kerosakan yang berlaku pada tubuh akibat gaya hidup tidak sihat dan penyakit yang dihidapi.

6. Kita tak pernah cukup makan sayur dan buah setiap hari mengakibatkan badan kurang nutrisi yang diperlukan badan. Cellmaxx mengandungi lebih 60 jenis NUTRISI yg sangat diperlukan tubuh badan kita.

7. Mahu melambatkan penuaan dan memastikan badan sentiasa cergas dan bebas penyakit untuk menikmati hidup dengan lebih indah.

Hanya perlu minum 1 sachet sehari, izinkan tubuh anda lakukan ‘SELF HEALING’ untuk kesihatan anda.

InsyaAllah

==========================
WHAT IS APHANIZOMENON FLOS-AQUAE (AFA)?
==========================

Aphanizomenon flos-aquae (AFA) adalah salah satu daripada spesies cyanobakteria (alga biru-hijau) yang diproses secara komersial untuk dijadikan sebagai diet tambahan.

Ia tumbuh secara semulajadi di Hulu Tasik Klamath di Oregon Selatan, menjadikannya sebagai makanan tambahan yang unik.

Mikro-alga unisel ini pertama kali ditemui lebih 15 tahun yang lalu di salah sebuah kawasan tanah lembap yang kaya dengan kepelbagaian hidupan dan terletak di bahagian Amerika Utara.

AFA mencapai usia matang pada sekitar musim panas, lalu ianya diambil dan kemudian diproses dengan kadar segera untuk mengekalkan profil pemakanan dan aktiviti enzim di dalamnya.

Tasik Upper Klamath mempunyai kedalaman purata kira-kira lapan kaki, namun sumber makanan alga di tasik tersebut adalah mendapan yang kaya dengan mineral yang dipercayai berada sekurang-kurangnya 35 kaki dalam.

Mendapan tersebut terhasil kesan daripada letupan gunung berapi lebih 10 000 tahun yang lalu.

Dianggarkan bahawa dengan hanya satu inci daripada mendapan yang kaya dengan mineral ini, mampu menghasilkan AFA yang cukup untuk keperluan setiap orang di planet ini sebanyak satu gram sehari untuk enam puluh tahun yang akan datang!

INI YG DIKATAKAN KUASA NUTRISI.

Lebih 98% daripada AFA ini adalah nutrien bio-tersedia, yang bermaksud nutrien ini boleh digunakan secara langsung oleh tubuh manusia dalam bentuk asli nutrien tersebut.

Ia adalah penemuan oleh saintis yang ditafsirkan sebagai "penemuan yg sangat mengagumkan" secara tak langsung di iktiraf dalam kelas Organik dan juga diperakukan oleh USDA sebagai Nutrisi yang bebas racun.

Bukan nutrisi 1001 dalam 1 tetapi 1 nutrisi berkhasiat 1001.

AFA merangsang dan merembeskan sel - sel induk dewasa (adult stem cell) dari dalam tulang sum -sum (bone marrow) kita sendiri untuk menggantikan sel - sel yg telah mati atau rosak.

Penemuan ini juga di sokong dengan ratusan kajian saintifik dan ujian klinikal secara berterusan serta diterbitkan lebih 300 journal perubatan antarabangsa yang melibatkan 1800 kajian berhubung kait dgn 80 jenis penyakit yang dihidapi manusia.

InsyaAllah



Share on Google Plus

About Kreativ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan:

Catat Ulasan