Penjelasan Dari Dr Zaid Medical Advisor CellMaxx


Penjelasan Daripada Dr Zaid

[19/02 08:28] Zaid: Bukan masalah tiruan, tetapi approach jualan cellmaxx yang diguna pakai oleh pengguna dan penggerak network sekarang ni sedikit sebanyak telah merosakkan nama baik dan telah pun menimbulkan salah faham dari sudut penggunaan cellmaxx.

[19/02 08:29] Zaid: Ada pesakit yang telahpun teruk keadaannya meninggalkan ubat hospital dan terus menggunakan cellmaxx sbg "ubat" dan ini menjadi kesalahan yang besar dr sudut penggunaan.

[19/02 08:31] Zaid: Betul seperti kata diatas, cellmaxx, primarily wajar diperkenalkan kepada org yg sihat untuk mereka kekal sihat dan tidak wajar sama sekali diperkenalkan sebagai solusi penyembuhan penyakit, walaupun itu antara fungsi yang mampu dilakukan (dgn bersyarat).

[19/02 08:32] Zaid: Paling terbaru menjadi masalah adalah saya, digambarkan sebagai pengamal perubatan yang menolak ubatan hospital, dan memberi priscription cellmaxx kepada pesakit sebagai ubat, dan ini adalah fitnah besar kepada para medical advisor

[19/02 08:34] Zaid: Didalam setiap talk, kami menekan kan cellmaxx bukan ubat, tetapi supplement. Dan sekiranya anda mempunyai masalah kesihatan, apa shj masalahnya wajar berjumpa doctor d hospital, ambil nasihat mereka dgn serius, makan ubat, ubah gaya hidup yg menjurus kepada masalah tersebut dan guna cellmaxx sebagai supplement yang amat bagus.

[19/02 08:37] Zaid: Setiap laporan negatif yg menceritakan perihal cellmaxx memebri masalah dan sebagainya, dtg dr pesakit yg sudah pun teruk keadaannya, dan berkemungkinan besar tidak mengikuti jadual rawatan dan ubatan yg disarankan oleh pihak hospital. Dan akhirnya berlaku komplikasi, yg buruk adalah cellmaxx.

[19/02 08:40] Zaid: Niat baik kita akan dirosakkan oleh metod kita sendiri. Tidak perlu kepada cellmaxx tiruan yg buat onar, jika approach kita gunakan sudah pun merosakkan nama baik cellmaxx itu sebdiri.

Moral: perbetulkan approach marketing anda kepada lebih memberi informasi yang tepat sebab maaf cakap, perkongsian testimoni yang kadang2 agak 'magikal', telah pun memberi satu persepsi yang lain.

[19/02 08:41] Zaid: P/s: para medical advisor tidak pernah memberikan cellmaxx sebagai satu preskripsi kepada masalah kesihatan. Ini anda wajar beritahu kepada network anda kerana ia sudah sedikit sebanyak merosakkan nama mereka.

[19/02 08:42] Zaid: Wallahua'lam.




Nasihat Dari Doktor Wan Martina

INFO UMUM TENTANG SUPPLEMENT 

Tidak dinafikan ada supplements yang boleh memberatkan buah pinggang.

Dalam satu kejadian, diberitahu pesakit tidak mengambil ubatan selama 3 tahun. Sudah pasti inilah yang menyebabkan buah pinggang rosak dengan cepat.

Sebagai pengguna perlu berhati-hati bila mengambil supplement.

Ubatan wajib diteruskan. Tekanan darah dan paras gula wajib pada tahap normal untuk mencegah komplikasi.

Supplement hanyalah pemakanan. Ia tidak menyembuhkan apa-apa penyakit.

Untuk pesakit kronik darah tinggi, diabetes. Pastikan tekanan darah diperiksa secara regular.

Jika pesakit dah ada buah pinggang bagi dos kecil dulu sehingga betul-betul sesuai. Mungkin tempohnya lama.

Perlu diingati, cellmaxx punya kandungan protein yang mungkin boleh beratkan buah pinggang jika diambil berlebihan. Walaupun tiada kajian yang membuktikan tapi perlu berhati-hati. Lebih-lebih lagi kepada pesakit yang tidak patuh dengan ubatan hospital. 


Dr Martina.
Share on Google Plus

About Kreativ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan:

Catat Ulasan