Testimoni Tulang Belakang Bocor - Whatsapp 011-14503411 (Mobile Stokis CellMaxx Putrajaya)


TESTIMONI TULANG BELAKANG BOCOR - Whatsapp 011-14503411 (Mobile Stokis CellMaxx Putrajaya)
2 minggu lepas di HQ perkongsian dari kawan berbangsa India. Isterinya ada masalah tulang belakang bocor, sakit teramat sangat, cuma boleh berbaring. Hospital kerajaan cadang melakukan pembedahan tampal tulang belakang. Tetapi jaminan hanya 50/50 dan kosnay RM7000. Suaminya rujuk ke hospital pakar, pembedahan kosnya RM44000 pun jaminannya 50/50. Akibat sakit yang teramat sangat. Si isteri minta di bawa ke Hospital untuk di beri suntikan maut. Dia mahu mati sahaja kerana tidak sanggup lagi menanggung sakit yang sangat-sangat.
Suatu Hari bertemu dengan CellMaxx dalam situasi percaya dengan tidak, kerana sebelum ini sudah cuba produk yang bernilai ribuan sekotak pun tidak berhasil. Selepas 4 kotak dia makin kuat dan boleh bangun dan sekarang sudah mengguna CellMaxx 60 kotak, masalah tulang belakang nya yang bocor sudah normal secara semulajadi pulih. Doktor hospital pun hairan
CellMaxx terbaik!!
-------------------------------------
Adalah sangat disyorkan menggunakan produk CellMaxx kepada sesiapa yang sudah sekian lama mencari ubat-ubatan bagi merawati penyakit yang dihidapi. Yang penting jangan putus asa dan yakin setiap penyakit ada ubatnya. Kita iktihar, tuhan sahajalah maha penyembuhnya. Tepat ubatnya, sembuhlah ia, Insya Allah.
-------------------------------------
CellMaxx juga menyediakan peluang bisnes untuk anda. Kami akan membimbing anda sehingga berjaya. Insya Allah
-------------------------------------
Mobile Stokis Cellmaxx Putrajaya - Whatsapp 011-14503411
Blog - https://cellmaxxputrajaya.blogspot.my/
Instagram - https://www.instagram.com/cellmaxxputrajaya.stokis/
Twitter - https://twitter.com/cellmaxxstokis
-------------------------------------
*Harga sudah termasuk pos
*Boleh COD seluruh kawasan Putrajaya, Kota Warisan, insya Allah Bandar Baru Nilai sahaja pun boleh juga.
-------------------------------------
Hadiah 2 Kotak CellMaxx
-------------------------------------
Sila lihat post dibawah ini
https://www.facebook.com/cellmaxxputrajaya/photos/a.142053356211302.1073741828.139074533175851/172804829802821/?type=3
-------------------------------------
‪#‎cellmaxxsuperfood‬ ‪#‎cellmaxx‬ ‪#‎mobilestokiscellmaxx‬ ‪#‎diabetes‬ ‪#‎stroke‬‪#‎migraine‬ ‪#‎sinus‬ ‪#‎kansermata‬ ‪#‎kansermulut‬ ‪#‎heartdisease‬ ‪#‎gout‬‪#‎hypertension‬ ‪#‎parkinson‬ ‪#‎psoriasis‬ ‪#‎eczema‬ ‪#‎cataract‬ ‪#‎cancer‬ ‪#‎autism‬‪#‎baldness‬ ‪#‎depression‬ ‪#‎sprain‬ ‪#‎bellpalsy‬ ‪#‎slipdisc‬ ‪#‎tumor‬ ‪#‎alzheimer‬‪#‎dapatanak‬ ‪#‎kotawarisan‬ ‪#‎putrajaya‬ ‪#‎cyberjaya‬ ‪#‎dengkil‬
Share on Google Plus

About Kreativ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan:

Catat Ulasan