Kanser Ovari - Testimoni Pengguna Cellmaxx


TESTIMONI PENGGUNA CELLMAXX KANSER OVARI 
###############################
Saya..pada mulanya tak tahu saya ada kanser ovari thp 4..setahun yg lalu..saya sering batuk. Pada penghujung November 2015..saya buat pemeriksaan kesihatan di hospital pesakit luar kerana batuk yg lama..bermula dr sini, saya mula tahu saya ada kanser ovari dan paru saya penuh air..saya semakin teruk dan tk dpt bernafas..setelah saya menjalani kimo 6x serta pembedahan..saya jd tk bermaya..semua kerja rmh tk dpt saya lakukan..setelah saya diperkenalkan cellmaxx oleh En asri..saya mula mrngambilnya pd bulan ramadan..tp saya mula dgn 1 sachet...kini..saya amalkan 2 sachet 1 hari....badan dh tk letih..boleh buat kerja rumah spt dulu..kebas dh makin berkurangan, kuku yg hitam dh mula berubah spt dulu..[masa kimo kuku jd hitam] kini abg dan ibu saya pun pengguna cellmaxx

Testimoni Cellmaxx - Whatsapp 011-14503411
--------------------------
#Cellmaxxsuperfood #cellmaxx #diabetes #stroke#migraine #sinus #heartdisease #gout#hypertension #parkinson #psoriasis #eczema#cataract #cancer #autism #baldness #depression#sprain #bellpalsy #slipdisc #tumor #alzheimer#kotawarisan #putrajaya #cyberjaya
Share on Google Plus

About Kreativ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan:

Catat Ulasan